#1 2008-08-17 15:04:11

Shinsou

http://www.war-rvr.net/forum/Themes/WAR_RvR/images/rank-admin.jpg

Zarejestrowany: 2008-08-16
Posty: 187
Punktów :   
Rasa: Krasnolud
Klasa: Wojownik

Prawo

Ustrój w Demoris


§1. Królestwo Demoris posiada ustrój bazujący na nadaniu przez władcę lub innych jego popleczników, wolność, równość i sprawiedliwość jest tyle ważna, by utrzymać porządek w zaistniałym układzie.
§2. Źródłami prawa królestwa jest Kodeks Demoris, luźnie interpretowany przez możnych.
§3. Władcą Demoris jest Menori zwany też Vemorem. Do pomocy władcy w rządzeniu Królestwem powołane zostają władze: Namiestnicy, Rada Królewska, Książęta, Sąd Najwyższy oraz Czarna Gwardia.
§4. Książęta i Strażnicy Miejscy sprawują władzę wykonawczą w imieniu Króla. Pilnują ustalonego w jego państwie porządku, mogą upominać i karać tych Mieszkańców, którzy owego prawa nie przestrzegają.
Namiestnicy są zwierzchnikami Książąt i Czarnej Gwardii (Strażników Miejskich), posiadają więc wszelkie ich kompetencje. Są również bezpośrednimi zastępcami władcy i posiadają analogiczne uprawnienia administracyjne.
§5. Władzę sądowniczą w Królestwie Demoris sprawuje Sąd Najwyższy.

Ustawa o Profilach


Art.1. Jako Profil uznaje się udostępnione przez gracza informacje (odnośnie postaci którą odgrywa) innym Mieszkańcom Królestwa, za pośrednictwem opcji do tego przeznaczonej (Opcje konta – Edytuj Profil)

Art.2. Treści zawarte w Profilu powinny być pisane jedynie w języku polskim, z wyłączeniem:
§1. imion i nazwisk z tym, że muszą być utrzymane w granicach fantasy
§2. nazw miejsc (nie mogą być zaczerpnięte ze świata rzeczywistego)

Art.3. Profil powinien być uporządkowany i przejrzysty

Art.4. Treści publikowane w Profilu mogą odnosić się jedynie do świata fantasy oraz odgrywanej w nim postaci, jakiekolwiek odniesienia do świata rzeczywistego albo samego gracza jako osoby są zabronione.

Art.5. W Profilu zabronione jest:
§1. udostępnianie jakichkolwiek odnośników do stron internetowych (nieistotna jest ich zawartości oraz punktu odniesienia)
§2. udostępnianie informacji o stanie mechanicznym konta postaci (np.: o wielkości statystyk czy umiejętności, etc.)
§3. publikowanie jakichkolwiek tekstów utworów (muzycznych, literackich, etc.) których gracz nie jest autorem, bądź jest autorem, może jednak umieszczać ich tytuły z informacją iż dostępne są one w Bibliotece Królewskiej..
§4. umieszczanie treści wzywających lub odnoszących się do jakiejkolwiek dyskryminacji (rasowej, religijnej, etnicznej, etc.) a będących odniesieniem do świata rzeczywistego.
§5. umieszczania treści wulgarnych i niemoralnych (sprośnych)
§6. umieszczania grafik zbudowanych na bazie znaków
§7. umieszczania ciągów znaków, które powodują poszerzenie się okna tekstowego Profilu (czyli szerszych niż 400 pikseli).
§8. wykorzystywania powszechnie znanych treści (nazw miejsc, budynków, organizacji, itp.) zaczerpniętych z książek, gier, filmów, pieśni, itp.
§9. umieszczania zapisów walk albo ich fragmentów, prywatnych wiadomości innych graczy, opinii na temat innych graczy (nie postaci).

Ustawa o Imionach, Nazwiskach i Przydomkach.


Art.1. Obowiązkiem każdego Mieszkańca jest posiadanie Imienia odpowiadającego jego płci, które będzie świadczyć o jego indywidualności.

Art.2. Postać nie musi posiadać Nazwiska, jeśli jednak się na nie zdecyduje powinno ono pasować do świata fantasy.

Art.3. Imię/Nazwisko
§1. jako Imię bądź Nazwisko postaci rozumiane są wszystkie poszczególne człony w nim zawarte
§2. każdy człon może składać się minimalnie z dwóch znaków.
§3. żaden człon Imienia bądź Nazwiska nie może być przydomkiem, mieszkaniec określony samym przydomkiem będzie traktowany jakby własnego imienia nie posiadał, bądź byłoby ono błędne.
§4. każdy człon Imienia i Nazwiska powinien składać się z pierwszej Dużej litery, oraz ciągu małych (bez polskich znaków).
§5. poszczególne człony Imienia bądź Nazwiska mogą być oddzielane jedynie spacją, apostrofem bądź myślnikiem.
§6. nie posiada żadnych ograniczeń językowych z których może być zaczerpnięte.
§7. używanie ciągów typu 'gfsfgsjgjhui' uznawane będzie za brak imienia.

Ustawa o avatarach


Art.1. Awatar jest przedstawieniem wyglądu postaci, który każdy Mieszkaniec jest zobowiązany udostępnić innym Mieszkańcom.

Art.2. Awatar powinien być zgodny z płcią, rasą oraz winien być klimatyczny.

Art.3. Awatar nie może:
§1. przedstawiać postaci rzeczywistych, medialnych, filmowych, czy będących ich karykaturami.
§2. przedstawiać rzeczy, symboli bądź czynności niemoralnych, być aktem, przedstawiać treści wulgarnych, agresywnych bądź obraźliwych.
§3. zawierać wizerunków przedmiotów, symboli, budowli czy miejsc które odbiegają od realiów świata gry, oraz mogą obrażać uczucia mieszkańców (np: swastyka).
§4. sugerować posiadania rangi/pozycji/profesji innej niż rzeczywiście dana postać posiada.


Ustawa o Złodziejstwie


Art.1. Jeśli Złodziej zostanie złapany przez okradanego trafi automatycznie do lochów z kaucją w wysokości równej własnemu poziomowi liczonemu w tysiącach sztuk złota na okres jednej doby.

Art.2. Jeśli zostanie zidentyfikowany przez okradanego ale jednak uda mu się umknąć, wówczas nie może okradać już tego Gracza aż do następnego resetu głównego.

Art.3. Nie ma ograniczenia w okradaniu zarówno martwych jak i osób posiadających immunitet.

Ustawa o pojedynkach


Art.1. Agresor (gracz atakujący innego gracza) może maksymalnie 1 raz (na reset godzinny) zaatakować innego gracza nie zależnie od wyniku walki (wygrana, przegrana czy walka nierozstrzygnięta).
Ustawa o strażnicach


Art.1. Jedna strażnica może dokonać co najwyżej 3 ataków na inną (daną) strażnicę w przeciągu jednego resetu głównego.

Art.2. Dozwolone jest atakowanie strażnic mniejszych od siebie pod warunkiem że:
§1. wielkość strażnicy mniejszej jest wyższa od 10. Czyli jeśli wielkość strażnicy atakowanej zawiera się w przedziale 1-10 wówczas nie możemy jej atakować.
§2. strażnica atakowana nie jest mniejsza niż wielkości naszej strażnicy -50.

Art.3. Prawo odwetu - mówimy o nim wówczas gdy dużo mniejsza (mniejsza niż opisana w Art.3) strażnica od naszej nas zaatakowała i wygrała choć jedną walkę, wówczas otrzymujemy prawo do odwetu, na następujących zasadach:
§1. Na każdy udany (zwycięski) atak agresora przypada jeden atak odwetowy.
§2. Osoba dokonująca odwetu przed jego dokonaniem musi przesłać na pocztę atakowanego kopię zapisu z dziennika potwierdzający prawo do odwetu.
§3. Osoba traci prawo do odwetu jeśli jej strażnica podczas przegranej przez nią walki była pozbawiona kompletnie wojsk oraz budowli, czyli jej obrona wynosiła 0.
§4. Odwet musi nastąpić w ciągu 48 godzin.
§5. Odwet musi być zgodny z Art.2.


Ustawa o klanach


Art.1. Każdy ma prawo założyć klan o ile spełni następujące warunki przed jego mechanicznym powstaniem:
§.01. Posiada co najmniej 20 poziom mechaniczny
§.02 liczba członków w klanie nie może być niższa niż 5 osób.

Art.2. Nazwa klanu:
§.01. nazwa klanu powinna odpowiadać realiom świata gry, być klimatyczna i nie może być powiązana z światem rzeczywistym.

Art.3. W Nazwie Klanu zabronione jest:
§.01. używanie w nich cyfr i znaków specjalnych czy liter nie znajdujących się w alfabecie polskim
§.02. opieranie ich w formie bezsensownego zbioru liter (np.: jtfnhr)
§.03. używanie ich w jakikolwiek sposób który mogłyby obrazić w uzasadniony sposób uczucia religijne bądź historyczne.

Art.4. Tag klanowy:
§.01. winien składać się z 2 do 4 znaków możliwych do wprowadzenia z podstawowych znaków znajdujących się na klawiaturze.
§.02. Nie może tworzyć żadnego słowa, wykrzyknika, przyimku o konkretnym znaczeniu.
§.03. może być również piktogramem możliwym do wprowadzenia za pomocą klawiatury.
§.04.Tag jest własnością klanu, kopiowanie lub upodabnianie do niego innego Tagu jest zabronione.

Art.5. Opis klanu
§.01. nie może zawierać elementów niezgodnych ze strukturą świata.
§.02. zmieniać już istniejących elementów świata, bądź dodawać takich których istnienie nie zostanie zaakceptowane przez władzę.

Art.11. Jeśli z jednego IP gra więcej niż jeden gracz tylko jeden z nich może należeć do jakiegokolwiek klanu. Pierwszeństwo w przystąpieniu ma ten gracz który przystąpi do jakiegoś klanu najwcześniej.

Art.12. Wszystkie nie poruszane przez prawo aspekty dotyczące Klanów podlegają interpretacji Władcy lub osób posiadających uprawnienia do takowych interpretacji.

Ustawa o Karczmie


Art.1. Karczma jest miejscem, do którego wstęp mają wszyscy Mieszkańcy Demoris niezależnie od rasy, klasy, płci, wieku oraz wyglądu.

Art.2. Wypowiedzi graczy w karczmie muszą być wyrażane w języku polskim i posiadać walory klimatyczne.

Art.3. W karczmie obowiązuje ściśle określony sposób pisania:
§1. Kwestie, jakie wypowiada nasza postać piszemy normalnie np.: "Witajcie, wróciłem już do Was".
§2. Kwestie określające ruchy i czynności naszej postaci pisze pomiędzy gwiazdkami *...* np.: *wchodzi do karczmy, ciężko wzdychając*
§3. Jeżeli popełniliśmy błąd w pisowni słowa i chcemy go poprawić, zmuszeni jesteśmy napisać je napisać pomiędzy /.../ i na jego końcu dodać gwiazdkę (*) np.: (błędne słowo: „krutki”) poprawienie: /krótki*/.

Art. 4. Zabrania się używania w karczmie słów wulgarnych w odniesieniu do innych graczy. Wulgaryzmy miękkie będą podlegały interpretacji Władz bądź zamianowanych Karczmarzy czy Karczmarek.

USTAWA ZASADNICZA


Art.1. Wszelka interpretacja prawa należy do Władcy. Mimo swojego liberalizmu, w jego ręku skupia się całe prawo krainy.

Ustawa o Rejestracji


Art.1. Najpóźniej do 3 dni po rejestracji należy wybrać rasę. Jeśli takowa nie zostanie wybrana, zostanie ona nadana automatycznie jako "Człowiek". Zmiana rasy postaci będzie możliwa tylko poprzez reset postaci.

Art.2. Najpóźniej do 3 dni po rejestracji należy wybrać klasę. Jeśli takowa nie zostanie wybrana, zostanie ona nadana automatycznie jako "Wojownik". Zmiana klasy postaci będzie możliwa tylko poprzez reset postaci.


KARY ZA PRZESTĘPSTWA
1. Niedozwolona ilość ataków na strażnicę podczas jednego resetu głównego (więcej niż 3 ataki) 3 dni lochów bez możliwości wyjścia za kaucją.

2. Kolejne kradzieże pomimo odnotowania pierwszej w dzienniku gracza okradanego podczas jednego resetu głównego 3 dni lochów bez możliwości wyjścia za kaucją

3. Atakowanie gracza więcej niż jeden raz na reset godzinny 3 dni lochów bez możliwości wyjścia za kaucją

4. Jeśli gracz będzie nagminnie łamał te 3 punkty zostanie wtrącony do lochów na 14 dni bez możliwości wyjścia za kaucją.

5. Obraza władz, wulgarne słownictwo w karczmie - 3 dni lochów bez możliwości wyjścia za kaucją, a w wypadku wulgarnego słownictwa w karczmie dodatkowo ban na tydzień.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl