Demoris TheAgeOfChaos

Demoris


#16 2008-11-05 21:38:35

Żona Wyklętego

Mieszkaniec Demoris

9309755
Zarejestrowany: 2008-11-05
Posty: 15
Punktów :   
Rasa: Człowiek
Klasa: Przeklęta

Re: Nowe rasy.

Tira napisał:

Hmmm a myslał ktos o dodaniu rasy wampira?;>

Jak dla mnie taki pomysł nie jest zbyt dobry. Wampir wg mnie psuje niejako klimat. Elfy, krasnoludy, ludzie... Jeśli ma się wystarczająco dobrą wyobraźnie, można przy tworzeniu postaci zaszaleć, ze hej. Trzeba się tylko przemóc i nie tworzyć idealnego elfa w lśniącej zbroi. Dodać mu blizn tatuażu, szklane oko... Przeca każda zmora znajdzie swojego amatora.

A wampirami niech się cieszą inne tekstówki.

Offline

 

#17 2009-07-01 11:48:18

Sylar

Mieszkaniec Demoris

Skąd: B-B
Zarejestrowany: 2009-07-01
Posty: 10
Punktów :   
Rasa: Elf
Klasa: Gwardzista

Re: Nowe rasy.

WAMPIR

Wampiry… Dzieci Nocy… Na wpół legendarne istoty, których istnienia nie można włożyć pomiędzy karty baśni dla dzieci. Ich istnienie od zawsze wywoływało strach w sercach innych istot oraz liczne spory, co do ich prawdziwej natury. Legendy głoszą, iż wampiry są istotami wybranymi przez samą Noc. Dlatego też najlepiej funkcjonują, gdy księżyc srebrny władanie nad niebem obejmuje, w ciągu dnia osłabienie dziwne czując i kryjąc się przed blaskiem słońca. Prawda jest, iż wampiry z krwi ludzkiej siły swe czerpią, jednak ofiar swych zabijać nie muszą. Są jednak drapieżnikami, które często głodem wiedzione tracą kontrolę nad sobą. Zdarza się to zazwyczaj młodym wampirom, nie potrafiącym nad pragnieniem swym zapanować. Jednak i wampiry wiekowe często żądzy krwi się oddają, nie bacząc na konsekwencje. Osobniki takie traktowane są z pogardą przez inne Dzieci Nocy, które wolą w ukryciu funkcjonować, nie niepokojone przez polowania na ich gatunek. Nierzadko zdarza się, iż same łowy na pobratymców swych w wypadku takim urządzają, by pozbyć się tych, którzy swym postępowaniem istnieniu ich zagrażają. Wampiry na pierwszy rzut oka nie różnią się zbytnio od innych istot. Prawdziwa swą naturę starają się kryć przed światem, dlatego też nie obnoszą się ze swymi śnieżnobiałymi kłami pośród obcych. Ich skóra jest dość chłodna i niezwykle jasna, delikatnych kolorów nabiera jedynie, gdy Dziecię Nocy krwi skosztuje. Istnieją dwie linie wampirów: wampiry czystej krwi oraz te, którym wampiryzm przekazany został. W obu przypadkach istoty te są niemal nieśmiertelne, jednak w żaden sposób nie można mówić tu o niezniszczalności. Wbicie kołka w serce Dziecięcia Nocy unieruchamia je, jednak unicestwić je można jedynie za pomocą ognia lub odcięcia głowy, co uniemożliwia im regenerację. W innym przypadku wampir dość szybko jest w stanie siły odzyskać, a proces ten przyspieszyć może posilenie się krwią. Wampiry czystej krwi zwykle przypominają wyglądem trzydziestolatka. Zdarzają się oczywiście osobniki, na których wiek odcisnął swe piętno, lecz są to istoty już nadzwyczaj wiekowe. Inaczej sprawa wygląda z wampirami przemienionymi – zachowują one wygląd z momentu, w którym otrzymały dar krwi. Dzieci Nocy nie odczuwają emocji w podobny sposób, jak reszta istot. Często prezentują pogardę w stosunku do innych ras, uznając je za niedoskonałe. Zazwyczaj jednak obojętnie patrzą na otaczający je świat. Potrafią zabijać bez jakiegokolwiek żalu. Zdarza się, iż w okrucieństwie odnajdują dziwną przyjemność. Rzadko przywiązują się do kogoś, lecz jeżeli już namiętność taka ich ogarnie, stają się w uczuciu tym niezwykle zapamiętałe. Częściej jednak wampiry znajdują upodobanie w mamieniu i zwodzeniu innych. Osiągają mistrzostwo w zwodzeniu swych ofiar. Niezwykła zwinność i szybkość, a także świetnie rozwinięte zmysły oraz zdolność widzenia w nocy, sprawiają, iż są nadzwyczaj niebezpiecznymi przeciwnikami.

Za 1 AP Wampiry dostają:

    * +2 do siły
    * +5 do zręczności
    * +3 do inteligencji
    * +3 do szybkości
    * +2 do wytrzymałości
    * +3 do siły woli

Offline

 

#18 2009-08-19 09:37:01

Ayenris

Mieszkaniec Demoris

Zarejestrowany: 2009-08-19
Posty: 1
Punktów :   

Re: Nowe rasy.

Fanuilos:


Jest to rasa neutralna. Nie wtrącają się w sprawy innych ras nieproszeni. Odrębna rasa stworzona zarówno dla samych siebie jak i dla innych ras. Wędrowcy wskazujący drogę w ciemnościach nocy, strażnicy traktów. Miecz podnoszą jedynie widząc krzywdę i nieprawość, lecz pamiętać należy iż swój wewnętrzny kodeks każdy Fanuilos może mieć własny, nigdy jednak nie popiera on okrucieństwa, i nieprawości.

Fanuilos swą energię życiową czerpią ze światła słonecznego. Ich ciało pochłaniając światło i gromadząc je w sobie pozwala na używanie umiejętności rasowych, odcięci od niego na dłużej niż siedem dni umierają. Energia świetlna gromadzona jest we krwiFanuilos.

Fanuilos może powstać jedynie z rasy humanoidalnej. Traci wówczas wszystkie jej cechy, zyskując jedynie cielesną powłokę. Nie mogą posiadać dzieci. Jako stworzenie które już raz umarło nie mają możliwości powoływania kolejnego życia. Odczuwają wszelakie pragnienia i uczucia jednak ich fizjologia wyklucza posiadanie biologicznego potomstwa.Fanuilos może parać się jedynie magią.

Fanuilos odróżniają tylko pięć barw. Czarny, szary , biały, żółty i czerwony.


Przedstawiciele owej rasy są istotami śmiertelnymi. Nie starzeją się jednak, są długowieczni. Ich wiek zatrzymuje się w momencie przejścia do postaci Fanuilos i tak już pozostaje do końca. Odejście Fanuilos ma miejsce gdy wyczerpie się ich energia świetlna. Wraz z śmiercią, ciało Fanuilos ulega rozpadowi nie pozostawiając po sobie żadnego śladu. Samemu procesowi zniknięcia towarzyszy krótki błysk energii po którym ciało znika. Za symbol pamięci przyjmuje się medalion, w którym osobnik przechowywał swą krew.

Są to osoby dość dziwne. Często posługujące się ciętym języczkiem. Sarkazm i ironia a często znaczące milczenie to raczej normalne zachowanie u tej rasy. Cokolwiek jednak robią nie skrzywdzi to niewinnego. Wszelakie działania agresywne skierowane są zazwyczaj w stronę kogoś kto zasłużył ich zdaniem na karę. Mają przedziwną słabość do bezdomnych dzieci i opieki nad nimi, oraz do złodziei których często starają się sprowadzić na dobrą drogę za wszelką cenę. Każdy Fanuilos posiada własny, wewnętrzny kodeks którym się kieruje, dlatego pojęcie dobra i sprawiedliwości może się różnić pomiędzy konkretnymi osobnikami. Zawsze jednak można być pewnym iż Fanuilos nie skrzywdzi niewinnego i służy pomocą potrzebującym. Fanuilos są rasą dość neutralną. Ich natura jest jednak dobra i takie jest założenie rasy. Rasa chaotyczna/neutralna/dobra, nigdy nie jest to charakter zły lub praworządny. Fanuilos nie kierują się w postrzeganiu innych rasą, profesją czy innymi cechami tego typu, starają się poznać osobnika i opierają swe zdanie na doświadczeniu. Wykazują jednak nieufność do ras powszechnie uważanych za złe.

Każdemu Fanuilos towarzyszy świetlik. Jest to istota stworzona z energii Fanuilos, podarowana im przez Panią jako opiekun. Pełni rolę swoistego sumienia Fanuilos, przybierając większość cech charakteru podopiecznego z racji powstania z części jego podświadomości. Przybiera formę kilkucalowej istoty przypominającej przedstawiciela rasy z której wywodzi się Fanuilos, z niewielkimi, świetlistymi skrzydłami. Prócz podopiecznego widzą go jedynie inni Fanuilos i istoty wrażliwe na energię (magowie i bardowie). Nie może oddalić się od podopiecznego na odległość większą niż 5 metrów i nie może wchodzić w interakcje z otoczeniem prócz powierzchni które zostały posmarowane krwią podopiecznego. Mimo braku możliwości interakcji otoczenie jest przez niego postrzegane. Świetlik ma niesamowitą orientację w terenie, i doskonałą pamięć, często pełni rolę drogowskazu dla Fanuilos. Porozumiewać może się jednak jedynie z podopiecznym i innymi świetlikami, dla innych osób jego głos nie jest słyszalny.


Zdolności rasowe:

Świetlistość - Fanuilos posiadają zdolność emanowania światła z samych siebie. Zdolność używana często na szlakach i w trakcie walki. Podczas wędrówek Fanuilos ze względu na częściowo zubożały wzrok, oświetlają sobie drogę. Nie robią tego jednak często gdyż samo używanie energii świetlnej jest męczące i wymaga późniejszego odpoczynku równego z czasem wykorzystywania zdolności (w przypadku dużego zachmurzenia czas wydłuża się o połowę). Mogą emitować światło z całego ciała jak i z poszczególnych jego elementów. Np. z samej dłoni. Światło którym emanuje Fanuilos ma źródło w świetle słonecznym, pod działaniem którego był w ciągu dnia, dlatego skumulowane w jego ciele podczas emanowania wydziela ciepło (ma około 40 stopni celsjusza przy samym ciele). W świetle księżyca na ciele przedstawiciela tego gatunku można ujrzeć widma wszystkich ran. Każda blizna bije błękitnym blaskiem na śnieżnobiałym ciele. Z tego względu (by nie straszyć wszystkich wędrowców) Fanuilos zazwyczaj podróżują w obszernych pelerynach podróżnych z nasuniętymi kapturami. Jest to jednak tylko i wyłącznie ich wola i sami decydują o ukrywaniu swoich blizn. Błękitne światło ma temperaturę niższą niż otoczenie.

Kojące światło – Fanuilos może ze swych dłoni wypuścić wiązkę światła o ciemno-żółtej barwie. Ma ona właściwości uśmierzające ból. Skierowana na ranę przez odpowiednią ilość czasu powoduje iż ból ustępuje, jednak nie ma wpływu na szybkość leczenia się rany i kontuzje mechaniczne wynikające z jej rozmiarów. Niweluje jedynie efekt bólu. Emanowanie tym światłem niezwykle wyczerpuje Fanuilos, po każdym użyciu wymagany jest odpoczynek równy z podwójnym czasem używania zdolności.

Wewnętrzne ciepło - z racji iż energia Fanuilos pochodzi ze światłą słonecznego, energia świetlna skumulowana w ich ciele jest ciepła, rasa ta jest odporna na chłód i zimno, a zwykła temperatura ich ciała to około 40 stopni Celsjusza. Działa to niczym wewnętrzny piecyk. Dopiero wielki mróz (około -25 stopni) jest w stanie wywrzeć naFanuilos jakieś wrażenie. Należy też wspomnieć iż w czasie mrozu Fanuilos szybciej się męczą z racji zużywania w niewielkim stopniu energii z wnętrza na ogrzanie ciała.

Błękitna krew - Krew Fanuilos ma barwę błękitu. Barwy szkarłatu nabiera pozostając poza swoim właścicielem dłużej niż trzy minuty. W zetknięciu z materią i ciałem, z wyjątkiem kryształu traci swe właściwości i natychmiastowo krzepnie. Podana w niewielkich ilościach (1-5 kropel, decyzja MG) osobie chorej doprowadza ją do stanu zdrowia w czasie trzykrotnie szybszym niż normalne leki. Krew wypita prosto z żyły może cofać jak również działania wszelakich mikstur jak trucizny czy afrodyzjaki. Krew działa zanim wymienione czynniki wyrządzą nieodwracalne szkody w ciele. Krew nie leczy urazów zewnętrznych. Podana w zbyt dużej ilości (powyżej 5 kropel) może zabić. Krew ma silne właściwości barwiące. Nawet kropla może zabarwić kilka litrów wody na kolor szkarłatny.

Odporność na trucizny - Ze względu na charakter ich krwi Fanuilos są odporne na wszelakie trucizny, podobnie alkohol nie ma na nich żadnego wpływu.

Świetlik – Każdemu Fanuilos towarzyszy niewielka, świetlista istota przypominająca kilkucalowego przedstawiciela rasy z której wywodzi się Fanuilos, z niewielkimi świetlistymi skrzydłami. Widoczny jedynie dla Fanuilos i istot czułych na Magię (Magowie i Bardowie). Komunikować głosem zaś może się z nim jedynie podopieczny. Nie może oddalić się od podopiecznego na odległość większą niż 5 metrów i nie może wchodzić w interakcje z otoczeniem prócz powierzchni które są lub były posmarowane krwią podopiecznego.

Umiejętności rasowe:

Uderzenie światła- Jest to potężna fala fala rozchodząca się z ich postaci, kilkusekundowe wyładowanie świetlne. Fala światła tak powstałego rozchodzi się w promieniu około 10m oślepiając swym blaskiem wszystko co napotka. Nie powoduje żadnych obrażeń mechanicznych, ogranicza się tylko do oślepienia. Po wyładowaniuFanuilos nie jest w stanie używać zdolności związanych z użyciem energii świetlnej przez najbliższe 24 godziny. Jedyną jego obroną są wtedy inne sposoby walki. Także przez pełną godzinę odczuwa ogromne osłabienie.
System: oślepienie wszystkich istot w promieniu 100m na 5 tur (test 30% szans iż postać miała akurat zamknięte oczy), Fanuilos - przez godzinę -25% wszystkie cechy.

Spacer po wodzie. - Ze względu na swój bliski związek ze światłem Fanuilos potrafią chodzić po wodzie. Spacer po wodzie możliwy jest tylko nocą i uwarunkowane jest to koniecznością wyzwolenia energii świetlnej. Do końca nie wiadomo skąd wzięła się owa zdolność jednak istnieje podejrzenie iż ma to związek z odbijaniem światła w gładkiej tafli wody. Fanuilos mogą jedynie iść po wodzie jednak im większa prędkość ich kroków tym ich ciało mocniej się zanurza. Nie mogą po wodzie biegać!Po godzinie zmęczenie powoduje iż nie są w stanie wytworzyć odpowiedniej ilości energii i toną.
System: Umiejętność umożliwia chodzenie po wodzie nocą przez okres nie dłuższy niż godzina.

Tarcza światła - Fanuilos wykształcili w sobie zdolność do odbijania magicznych ataków za pomocą energii świetlnej. Proces polega na wytworzeniu wokół siebie tarczy dzięki której Fanuilos jest w stanie odeprzeć większość ataków. Tarcza wytrzymuje tylko kilkadziesiąt sekund (6 tur) po czym znika i nie da się jej już przywołać w ciągu najbliższych 24 godzin. Wytworzenie tarczy tak samo jak emitowanie światła wymaga wiele energii dlatego Fanuilos używają jej bardzo rzadko.
System: Odporność na magie przez 6 tur, po wykorzystaniu Fanuilos -10% wszystkie cechy

Teleportacja świetlna –Fanuilos może teleportować się używając jako ścieżki światłą słońca. Odległość nie może być jednak większa niż 50 metrów a oba miejsca muszą być oświetlone słońcem w chwili teleportacji. Fanuilos aby dokonać teleportacji potrzebuje energii którą zbiera przez chwilę łącząc dłonie( nie może w nich niczego trzymać). Wraz z nim przenosi się wszystko co w danej chwili dotyka jego skóry dlatego też Fanuilos nie gubią w czasie teleportacji ubrań. Także po teleportacji Fanuilos przez kwadrans jest zdezorientowany.
System: Pozwala na teleportacje w dzień, na odległość 50 metrów. Zbieranie energii – 2 tura, sama teleportacja - 1 tura, co łącznie daje 3; po teleportacji przez 2 tury zręczność -25%

Wady Rasowe:

Wegetarianizm - Postać nie może jeść mięsa i spożywać krwi. Spożycie którejś z wymienionych substancji prowadzi do ogólnego osłabienia organizmu, aż do utraty przytomności, w zależności od spożytej ilości. Żywią się jedynie owocami i nabiałem.

Trucizna w żyłach - Trucizna w żyłach - Najprostszym sposobem na zabicie Fanuilos jest podanie mu do wypicia jego własnej krwi. Z tego względu rasa ta unika wszelakich czerwonych trunków. Wypicie trunku zawierającego od 1 kropli powoduje poważne osłabienie organizmu, powyżej 5 kropli następuje otwarcie się na ciele wszystkich otrzymanych niegdyś ran i śmierć na miejscu.
system: wypicie trunku z ilością kropel do 5 minus 15% wszystkie cechy/kropla na 48h, powyżej pięciu kropel - śmierć.

Zależność od światła słonecznego.- Fanuilos są uzależnieni od światła słonecznego. Jeśli w ciągu dnia nie poddadzą się odpowiednio długo(2-3 godziny przy 0 zachmurzenia, lub 4-5 przy zachmurzeniu) jego działaniu, w nocy są osłabieni (-50% wszystkie cechy). Ponadto, jeśli Fanuilos zamknąć w lochu to po 5 dniach bez światła słonecznego nie będzie się w stanie nawet sam poruszyć, a po 7 dniach umrze.

Niemożność ukrycia uczuć – Kiedy Fanuilos targają silne emocje jego skóra zaczyna wydzielać światło. Gdy jest to radość, lub inne, szczególnie silne pozytywne uczucie, światło jest jasne i białe. Kiedy zaś targają nim uczucia negatywne, złość, lub nienawiść o niezwykle silnym natężeniu, z widm blizn powoli sączy się błękitne, sine, gęste światło. Nie jest ono o sile mogącej oślepić, tworzy jedynie lekki blask wokół ciała. W tej chwiliFanuilos bezwiednie zużywa energię światła i męczy się nieco szybciej. Po około 20 minutach pobudzenia zaczyna odczuwać lekką senność.
System: w czasie działania Fanuilos męczy się 5% szybciej.

Brak odporności na krwotok - Energia świetlna Fanuilos zbiera się w jego krwi. Dlatego też każda uroniona kropla krwi osłabia Fanuilos i powoduje niezdolność do wykonywania jakichkolwiek czynności wymagających szczególnego wysiłku.(1 kropla – 1tura). Kiedy tylko pojawią się krwawiące rany głębokie lub uszkodzenie organów wewnętrznych i krwotok wewnętrzny umierają. Dlatego też rasa ta ma zawsze przy sobie kryształową fiolkę z własną krwią.



Za 1 AP  dostają:

    * +1 do siły
    * +3 do zręczności
    * +4 do inteligencji
    * +3 do szybkości
    * +2 do wytrzymałości
    * +5 do siły woli

Ostatnio edytowany przez Ayenris (2009-08-19 09:44:12)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl