Demoris
Mieszkaniec Demoris
Mhm, Twój pomysł wydaje się być bardzo ciekawym i ma wielkie szanse sprawdzenia się na forum. Także jestem jak najbardziej za ^^
Offline
Mieszkaniec Demoris
Sesje na forum moim zdaniem nie powinny być nagradzane punktami reputacji. To już taka specyfika gry, że owe sesje powinny być normą. Punkty reputacji powinny być przydzielane za pomysły/opisy autorskie dla lokacji w tym (jak już ktoś wymienił Orodlin) za wywiązywanie się z piastującej funkcji. Również za wykrywanie błędów/literówek - generalnie za wszystko co związane jest z polepszeniem gry i jej wyróżnieniem w tłumie (poprzez pisanie eventów, przygód w górach/lesie, inne opisy lokacji, bóstwa - całą otoczkę fabularną generalnie.
Offline
ja nie wyobrażam sobie czegoś takiego jak pisze Wenzel cyt:
"No lub np. złodziej dostaje złe punkty reputacji za kradzieże i może wymienić je na bardziej złe rangi "
na jakie bardziej złe rangi??
"super extra najlepszy złodziej"?
Offline
Mieszkaniec Demoris
Wenzel napisał:
No lub np. złodziej dostaje złe punkty reputacji za kradzieże i może wymienić je na bardziej złe rangi Bo świat sielanką nie jest i z samych herosów się nie składa.
Chyba ja też do tej wypowiedzi się ustosunkuję. Owszem, bo wiesz.... grając w tą grę, to tak naprawdę KAŻDY z Nas - graczy, myśli, że złodziej jest dobry I już widzę tą rozpisaną hierarchię w tym całym złodziejstwie
1. złodziej bez reputacji - czyli osoba, która owszem ma taki fach, ale jest zielona i jak jakimś cudem ukradnie (najczęściej pustą sakiewkę) Proponowana ranga : Nieudacznik bo nic mu się nie uda i ma ujemne punkty reputacji
2. O, tu już ktoś lepszy, bo coś mu się udało zaiwanić, ale w sumie możemy mu wybaczyć, że częściej jest w lochach jest niż na wolności ;D Reputacji damy mu po 0,1 od udanej kradzieży minus lochy po całym 1 punkcie - w końcu, lepsi koledzy chcą być wyróżnieni Ranga : Cwaniak (może wybrać) albo zbiera punkty rep. na inną - o ile ich oczywiście nie straci ;D Ja tam bym wybrała cwaniaka - wszakże fach niestabilny
3. Tu już nie ma przelewek, zaczynają się kieszonkowcy, obrabiający wszystko co ma od 1 złota w górę. Są pazerni, choć nie mają tez wyjątkowego szczęścia. Wszakże ta reputacja sygnalizuje innym graczom, że owy delikwent/delikwentka czai się na ich dobra. Przyrost reputacji to tradycyjnie 0,1 od "skoku" - można tu coś pomyśleć nad ukradzioną kwotą np. 0,1 (udany skok) x kwota powyżej 2000. Z tego średnia minus wpadki i lochy. Ranga hmm Zawodowiec lub zbiera i czai się na mistrza
itp. itd.
Rangi są umowne, obliczenia też, ale moja zabawa w pisaniu tego - bezcenna ;D Większych dyrdymałów nie pisałam chyba
Dodam tylko, że takim schematem to i każdej postaci o zgrozo można byłoby naliczać punkty reputacji - tylko pytanie - po co;D
Offline